Czy inwestowanie w wyszywanie logo swojej firmy na środkach ochrony osobistej ma sens?
Pewnie nie raz zastanawiałeś/łaś się nad inwestycją wyszywania logo swojej firmy na akcesoriach i ubraniach pełniących funkcję środków ochrony osobistej w pracy. Jeżeli kwestionowałeś korzyści, jakie ten krok może przynieść, z chęcią wyjaśnimy Ci, dlaczego to bardzo dobry pomysł.
Logo powinno być pierwszą rzeczą o jakiej klient pomyśli słysząc nazwę Twojej firmy.
Pełni ono rolę rozpoznawczą i świadczy o Twojej marce. Sięgając pamięcią do czasów starożytności można zauważyć, że już dla tamtejszych pracowników ważne była identyfikacja ich pracy pod swoim logo, które w tamtych czasach miało postać pieczęci, czy wyrytych inicjałów. Jak więc sprawić, aby logo firmy było rozpoznawalne? Umieść je na ubraniach i akcesoriach roboczych Twoich pracowników!
Logo nanieś na kask, rękawiczki, słuchawki, bluzy, kurtki i kamizelki. Tak naprawdę można je wyszyć lub nadrukować na dowolną rzecz. Świetnym przykładem może być tutaj, chociażby firma 3M lub Mascot, które swoje logo mają naszyte na każdej wyprodukowanej rzeczy, dzięki temu każdy kto spojrzy na ich ubrania i artykuły, wie przez kogo zostały wyprodukowane.
Inwestycja ta należy do propozycji tańszych reklam, mających wpływ na rozpowszechnianie się Twojej firmy. Firmy, które z nami współpracują wiedzą, że warto zaistnieć pod swoim logo.
Skoro dbasz o swoich pracowników i udostępniasz im artykuły BHP, zadbaj również o wzmocnienie wizerunku swojej firmy na rynku. Umożliwimy Ci to od ręki. Przy składaniu zamówienia, powiadom naszych doradców o chęci naniesienia swojego logo na zamówione artykuły, a my zajmiemy się resztą.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej propozycji ubrań roboczych z logo firmy.